Daily life with Complex Regional Painsyndrome CRPS











{February 3, 2010}   Doctor Bootcamp

Het pijn zit in de brein. Doe het gips af en beweeg. Stop met je opioiden en ga maar schreeuwen van de pijn op de bank, het zit in je hoofd.

Nee, het zit in mijn arm, die wordt paars/zwart/grauw en krijgt kippenvel, elektrische schokken, spasme en vooral pijn! Beurse pijn, alsof er geen vel om je bot zit pijn, brandende pijn, hysterische pijn.

Als je door ons behandeld wilt worden ga je er mee akkoord dat je je focust op beter worden en niet op de pijn. Pijn heb je dat is een feit. Ik zeg niet dat je het bedenkt, ik zeg dat je de pijn in je hoofd beleefd. Er is wel iets met je zenuw aan de hand.

Maar wat is ‘’iets’’?

Tja, dat weten we niet. En dat weten ze in het buitenland ook niet, want ik hou mijn literatuur goed bij.
Stel je hebt iemand met pijn, die heeft een veel grotere hersenactiviteit dan iemand zonder pijn. Kijk maar op dit plaatje van deze scan. Als je arm eraf is heb je ook nog pijn, omdat je zenuwen in je hoofd zitten en niet meer in je arm, want je arm is eraf.

Maar mijn arm zit er nog op en mijn zenuwen zitten erin en die doen pijn!
Dokter Bootcamp, jij hebt alleen met het buitenland te maken op het moment dat de commerciële medicijnen industrie jou op de hoogte houdt van nog meer placebo pillen.

Je opioiden zijn allemaal placebo effect, daar kan je net zo goed nu mee stoppen.

Maar waarom helpen de opioiden niet meer goed en moet ik steeds meer nemen voor hetzelfde effect?

Ehm, ja, dat is het 2e placebo effect…dat het niet meer helpt, ook allemaal nep. En ik had je hele andere pijnstillers voorgeschreven.

Oh, u bedoelt Amitriptiline, Gabapentrine en Lyrica??? De medicijnen waarvan ik tegen muren oploop, niks meer voel, wazig zie en de apotheek opbel dat ik in een bad trip zit, die nog 8 uur lang gaat  duren , zonder tegengif!

Nee, we willen je niet martelen, maar dat is de behandeling die we hebben. Gebruik nog maar de opioiden en probeer zonder gips, stop je arm in een zak met bonen.

Daar schud ik de hand van dokter Bootcamp op deze deal. Met spoed behandeling vereist, Ready to go zonder gips naar de secretaresse om Ergotherapie, Fysiotherapie en als klap op de vuurpijl een Maatschappelijk werkster in te plannen.

Gewoon omdat we het van alle kanten even willen bekijken.

Leave a Reply

et cetera
