Daily life with Complex Regional Painsyndrome CRPS











{February 3, 2010}   Dystrofie, wie kent het nie…

De revalidatie doet pijn. Geen revalidatie doet pijn. Zonder medicijnen doet het pijn. Met medicijnen doet het pijn.
Nog tot 4 januari…en dan kan je zeggen dat de revalidatie niet helpt. Ik ben nog niet afgeschreven door de dokter…wie weet over een jaar…dan weet ik vast niet meer wanneer de pijn eigenlijk is opgehouden….ik ben nog niet afgeschreven door de dokter….tot 4 januari.
Verder onderzoek. We kunnen nog een foto maken van uw arm. Heeft dat zin?
‘ Nee‘, zegt de dokter.
Ik slik mijn sarcasme in. Waarom zou ik een foto maken van mijn arm? Dystrofie valt niet aan te tonen via onderzoek.
De onderzoeken zijn schaars en behandelingen zijn er eigenlijk niet. Ze doen maar wat….zeggen de dokters. We weten nog niets over het onsymphatische zenuwstelsel. Sympathiek.
En nu? Dan geen revalidatie? Acupunctuur, kleurentherapie, natuurartsen, goeroe‘s…elke dag komt iemand met een andere tip.
Hoofdpijn, rode vlekken op mijn gezicht, drankjes voor de darmen, tabletjes voor de maag, opioiden, zetpillen, jeuk, stoned, dronken, vergeetachtig, concentratie gebrek…medicijnen tegen de bijwerkingen van de medicijnen., slaappillen.
Wat gaan we doen? Naar Israel,,, het beloofde land, waar ze veel oorlog hebben, dus ook veel ervaring met gewonde mensen. Israel, want wie weet: Baat het niet, dan schaadt het niet.

friso says:

Lieve Gaby,
Ik ga je blog zeker regelmatig lezen!
Top initiatief. XX



gabstar25 says:

Lieve Friso,

Wat leuk je hier te zien op mijn Blog site! Bedankt voor je fijne reaktie!
Hoe gaat het met Friseau? Ik hoor en zie allemaal spannende verhalen op Facebook 🙂
Heb je mijn nieuwste collumns al gezien 🙂 wie weet kan ik er een boek van maken, ooit. Ik krijg steeds meer fans 🙂
Hug Gaby



[…] Dystrofie, wie kent het nie… February 2010 2 comments Possibly related posts: (automatically generated)#1 Page and Top 3 Posts In 2009RebootAdam’s Blog on Helath Care Issue […]



Leave a Reply

et cetera
