Daily life with Complex Regional Painsyndrome CRPS











{August 25, 2012}   Documantaire City Folk NTR 2012 over mij, CRPS en Ruben. Kijk je mee?

CRPS Documantaire City folk, over mij en Ruben (3 personen in 1 aflevering) Wij zijn meteen aan het begin, misschien vinden jullie het leuk om te kijken? Het is maar 9 minuutjes 🙂
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1284129

Wanda says:

Ik heb al een stukje gezien en ga morgen helemaal kijken! Ruben is echt een knappe vent trouwens!



Lot says:

Lieve, lieve Gaby,
Al een lange tijd volg ik je blogs, en wauw wat ben jij een heerlijke, geweldige meid.
Je foto zoals ik die op het filmpje zag, je blik bij de arts: begrijp het dan! Echt heel herkenbaar.
Ik bewonder je enorm om hoe jij met het leven omgaat. Hopelijk kan ik dat ook eens bereiken.
Dikke kus, dankje voor je verhalen



gabstar25 says:

Lieve Lot,

Dankjewel waar aardig! Ben je op Facebook te vinden? Heb je ook CRPS? Sterkte!



Lot says:

Jawel, ik heb je toegevoegd maar dat heeft u al gezien 😉



Annette says:

Heb net even de tijd genomen naar je filmpje te kijken! Wat een mooie, heldere, eerlijk en duidelijke reportage. De beelden spreken voor zich en ik herkende mezelf deels in je verhaal. Heb de uitzending gelijk even met wat mensen gedeeld omdat hij zoveel beter verteld wat “ik” heb, dan ik dat doorgaans zelf kan! Dankjewel voor je openhartigheid hierover!



gabstar25 says:

Beste Annette,

Dankjewel voor je aardige reaktie! Ik hoop dat het filmpje kan helpen laten zien wat je in jouw situatie doormaakt. Heel veel sterkte! Gaby



Evelien says:

Mooi stukje! heel herkenbaar! en goed dat je de buitenwereld er mee laat kennis maken, want 9 van de 10 keer is het niet van de buiten kant te zien.



Leave a Reply

et cetera
