Daily life with Complex Regional Painsyndrome CRPS











{December 15, 2013}   Stem jij ook?!

Ik doe mee met de grootste schrijfwedstrijd in Nederland. En nee, ik schrijf niet over mijzelf 🙂 dat vond ik iets minder interessant. Wel heb ik een passage uit mijn boek bewerkt, voor het thema ‘Lef’. De 1e 500 woorden staan online en de rest kan je op aanvraag lezen.
Dagelijks mag je opnieuw stemmen via Facebook of via je gratis Kruidvat kortingspas 🙂 Heb ik jouw stem? Mijn eeuwige dank en hele fijne feestdagen!
Hierbij de link naar mijn verhaal:

https://www.jouwverhaal.nl/?app_data=193 images

R. Berghoff says:

Hoi Gaby,

Ik probeer al dagen een stem uit te brengen op je verhaal, maar het lukt niet. Telkens klopt er weer iets niet. Later probeer ik het nog een keer, want ik raak hier een tikkeltje nerveus door.



gabstar25 says:

Hi Ron,
Bedankt voor t proberen! Je kan alleen via een Facebook account stemmen of via de Kruidvat kortingspas 🙂 Benieuwd hoe t met je gaat!



Leave a Reply

et cetera
