Daily life with Complex Regional Painsyndrome CRPS











{February 19, 2016}   Mijn 1e Vlog!

Gerda says:

Lieve Gaby, ik heb nu even geen vraag voor op je vlog, maar ik wil jou wel zeggen dat ik jou echt een wereldmens vind. Fijn dat ik je ken.



gabstar25 says:

Hi Gerda, Wat onwijs lief van je! Hoe gaat het met je? Wees welkom om een vraag te stellen, kan ook via Facebook prive mail en het mag ook anoniem gesteld worden!



Karin groot kormelink says:

Sterke mama. We ‘kennen’ elkaar een beetje.
ik heb best een persoonlijke vraag, maar dit is waar ik mee worstel.
Wat heeft jullie doen besluiten toch voor een 2e kindje te gaan? Dan doel ik op het ziek zijn,niet op de wens. Ik durf het niet. Bang voor de risico’s. Ik weet nu wat ik heb en worstel nu al. Ben je ook erg vermoeid door de pijn? Ik denk dat de vermoeidheid mij meeste nekt. Wat doe je tijdens een extreme pijnaanval? Kan ruben flexibel zijn met werk?
In mijn hart zou ik echt nog wel willen proberen voor een 2e kindje. Maar ons verstand zegt nee om allerlei praktische zaken. Toch tikt ook hier de klok.
kus karin



gabstar25 says:

Lieve Karin, dankjewel voor je mooie vraag, een hele goede vraag! Ik zal t zo goed mogelijk in een korte vlog beantwoorden, in mijn 2e vlog! Super!



sofie says:

Hey gaby, fijn om is een duidelijk gezicht achter de schrijfsels te zien. je bent een toppertje. 🙂 En alles goed met het kleintje btw?



gabstar25 says:

Hi Sofie hihi weer eens wat anders dan ouderwets pen en papier 🙂 Jaaaa kleine Shaya is zo lief! Dankjewel! Hoe gaat t met jou?



sofie says:

met mij ni zo best gaby, al paar dagen last van mn maag. morgen dokter bellen



gabstar25 says:

Wat naar, sterkte!!



Leave a Reply

et cetera
