Daily life with Complex Regional Painsyndrome CRPS











{March 1, 2016}   Vlog 3 huishouden

justfemz says:

Ik vind jouw vlogs leuk Gaby! Volgde jouw blog al een hele tijd, maar vind t nu ook leuk om je ‘in t echt’ te zien. Heb ook veel aan wat je verteld over t gezinsleven met een chronische ziekte. Zelf wil ik in de toekomst ook graag een gezinnetje starten, ondanks dat ik fikse beperkingen door een spierziekte heb. Ik steek veel op van hoe jij het thuis aanpakt. Dankjewel daarvoor! 😊



gabstar25 says:

Hi Just femz, Wat een onwijs leuke, lieve reactie, dankjewel, heel waardevol! Wat spannend dat je een gezin ooit wilt starten : Heftig een spierziekte! Je mag me altijd alles vragen he! Gaby



Leave a Reply

et cetera
