Daily life with Complex Regional Painsyndrome CRPS











{March 6, 2016}   Vlog 4, 7 jaar CRPS-1

Charlotte says:

Hoi lieve, stoere, supergabi. Toevallig heb ik dit jaar ook mijn 7 jarig jubileum gehad. Ik heb geen CRPS, maar wel een andere chronische ziekte met veel pijn, vermoedheid, beperkingen en verdriet. Ik vind het een heel mooi ritueel wat je hebt bedacht.
Ik wens je veel geluk en liefde toe met je man en heerlijke kinderen. Je bent top.



gabstar25 says:

Beste Charlotte,
Wat ontzettend lief! Wat voor ziekte heb jij? Wow, jij ook 7 jaar pffff…..hoe ga je ermee om?



Charlotte says:

Beetje vanalles, maar vooral spierziekte die probleem geeft (en medicijnen geven ook gedoe) 7 jaar, ja 2 januari dit jaar, vond dat toch ook best raar. Al zo lang!
Ik ga er mee om door per dag te proberen te leven, al heb ik er nog wel soms best moeite mee.



Denise says:

Beste Gabi, wat een ontzettend mooi ritueel. Ik ben erg benieuwd naar wat voor prachtige creatie je uit de scherven gaat maken, en hoop dat je deze ook deelt. Ik heb naar aanleiding van je jubileum vlog ook een vraag. In de afgelopen 7 jaar heb je een stabiliteit in de crps of merk je nog steeds veranderingen? Ik heb binnenkort 17-4 mijn 1,5 jarige jubileum van crps in mijn rechtervoet/enkel. Ik sta nu op de wachtlijst voor een revalidatie traject die ik hopelijk snel mag beginnen. Ik hoop dat ik hiermee geholpen kan worden om er alles uit te halen wat ik nog wel met mijn leven kan doen. Hoe is dat nu voor jou, na 7 jaar?



Gerda says:

Goed zo, Gaby, mooi idee. Laat je het mozaïek ooit eens zien?



Leave a Reply

et cetera
