Daily life with Complex Regional Painsyndrome CRPS











{March 16, 2016}   Vlog 4 Chronisch ziek

 

Denise says:

Hou Gaby, Dankjewel voor je antwoord. Ik sta nog steeds op de wachtlijst, maar heb inmiddels een brace gekregen. Ik merk dat lopen met kleine stapjes vooruit gaat. Volgende week mag naar een onafhankelijk arts om gekeurd te worden voor een gehandicapten parkeerkaart. De kleine dingen die het weg gaan uit huis net een stapje makkelijker maken. Ik wil je graag nog zeggen dat je blog helpt, ik vind je een bijzonder persoon. Vooral heel krachtig om te zien hoeveel dingen jij nog doet ondanks je crps. Ik vind het vooral erg bewonderingswaardig dat je ondanks alles ook nog een moeder voor 2 kinderen kunt zijn, en dat geeft hoop.



Teecee says:

Hoi, ik heb het artikel gelezen in de NRC. Ik was gisteren bij een duitse zakenvriend van mij en tijdens de koffie zat ik er over te vertellen. Zijn zoon is arts in Duitsland en is een patent aan het aanvragen op een ontdekking die hij samen met een collega heeft gedaan. Er schijnt een bepaalde stof in het lichaam te zijn die pijn localiseert en verklaart. Mocht je interesse hebben dan heb je nu dus mijn mail-adres



Leave a Reply

et cetera
