Daily life with Complex Regional Painsyndrome CRPS











{March 21, 2020}   Corona Vlog 1



Jolanda says:

Hoi Gaby.
Nou,ik vind het ook een hele klus om nu ook juf te moeten zijn.Ik heb 1 zoon van 9 jaar maar die heeft nogal veel sturing nodig.Ik denk mede door zijn autisme.Dus moet echt erbij blijven wanneer hij aan het schoolwerk bezig is.
Daarnaast heb ik ook mijn CRPS waardoor mijn energie beperkt is en zeker wanneer ik veel pijn heb.Het hele Corona gebeuren houd me erg bezig,voor me erg onrustig en schiet soms in paniek.Ik ben vooral bang voor een lockdown,want dan kan ik niet meer naar buiten.En ook mijn zoon moet dan binnen vermaakt worden wat een hele klus zal worden.Nu is hij nog heel veel buiten,wat ik een verademing vind.Ik moet er niet aan denken om 24/7 op elkaars lip te zitten.
Ik wens jou ook veel sterkte toe deze komende periode.
Liefs Jolanda



emiellienne says:

Nieuwe poging: kijk op www. crystalhealingart.nl/ tabblad CRPS



Leave a comment

et cetera